Reklamları Kapat!

Aşk Kırmızı Full HD 720p izle | Yüksek Kalite |

75
Filmleri farklı alternatiflerden izlemek için üstteki alternatifler kısmından seçim yapabilirsiniz.
Film Bilgileri

Aşk Kırmızı Full HD 720p izle |Yüksek Kalite|

Aşk Kırmızı Filminde birbirini çok seven iki gencin muhteşem bir aşkını ve hayatını anlatıyor karısını çok seven bir adam düşününün karısını aldatmak aklının ucundan bile geçmeyen bir adam karısını aldatıyor..

IMDB Puanı: 5.0

Yapım: 2013 - Türkiye

Yönetmen: Osman Sınav

Oyuncular: Nurgül Yeşilçay , Ezgi Asaroğlu , Tayanç Ayaydın , Ayda Aksel , Burak Sergen

Kategori: 1080p Film izle, 2013 Filmleri, Romantik Filmler

Yorum Ekle
İsim
E-Mail

Filmden Bir Sahne ile İlgili Bilgi Verecekseniz İşaretleyiniz
Yorumlar (50)
  1. sema

    bu kadar boktan bi film olamaz aşk maşk yok bu filmde psikolojisi bozuk hepsinin. yanlış olan her şeyi doğru buldukları için. sağlıklı düşünmeyen insanların saçmalıkları.

  2. aysel

    son zamanlarımın en iyi yerli filmiydi. ayrıca filme cinsellikten bakarsanız cinselliği görürsünüz ama aşktan bakarsanız aşkı görürsünüz. yani mümkünse filme odaklanın cinselliğe deil.

  3. ozal

    Ya bu ne ya cok ahlaksiz film.adamin karisi adami is arkadasiyla aldatiyor ve adam yine onunla kari koca oluyor. boyle birsey olamaz.cok berbat.iste bu sebebden bu film cok kotu.biz muslumaniz boyle seylere yol vermemeliyiz.

    • selen

      Beyinsiz maluk bu bi film film icabi bole seyler oluyo anladınmı acaba normalde bole bisey olsa o adamin karisi bole bisey yapsa sence evli kalirmi hangi erkek bunu kendine yedirebilir……Adama bole davranicaksin diyolar oyle davraniyo adamda yani senarist nasil isterse ole olurrrr…..?

  4. semih bayraktar

    film iyi güzel de, birincisi adamın karısının yaptığına ne demeli adamın aldatmasından daha ahlaksızca, ikincisi o nasıl bir kaza sahnesidir, çok amatörce yapılmış, osman sınava yakıştıramadım.

  5. gaye

    türklerin aklı neden sürekli cinselliğe çalışıyor anlamadım uzun süredir türk yapımı film izlemiyodum ne kadar doğru bir karar aldığımı bir kez daha görmüş oldum

  6. yağmur

    bu kadın defalarca aldatılmayı hak ediyor.onun yerinde olup tokatı yapıştırsaydım adamın suratına,film çok sinir bozucu bence bayanlar izlememeliiii!of sinirden patlicmmmmmmmmm

  7. orhan

    Bazıları sadece zaman geçirmek için film seyretmek ister bazıları ise seyretmek istediği için film harikaydı ekleme yapan admin için teşekkürler…

  8. aydan

    filmi tek parca izlemek olmuyor.lutfen tek parca ne zaman izlemek olur.fraqmanlari diyil.full izlemek istiyorum.tesekkurler

  9. Gul hanim

    superrrrrrrr bi film yani adamin karisi aladikca bende aladim cokk etkilendim allah hic bi kadina ve erkeye aldatilmak nasip etmesin osman sinava sonsuz tesekkurler

  10. Yavuz

    Tayanç a bu senaryo da oynamasını hiç yakıştıramadım .nurgül zaten o…..rp nun başı.sakarya Fırat’ta seni çok efendi biri olarak tanımıştık.bidaha böyle bi filim de oynama seni çok beğeniyordum ama bu rolden sonra hayal kırıklığına uğradım adamım. Osman sınav boş işlerle uğraşıyor.

  11. selen

    Gayet başarılı bir film olmuş ellerinize sağlık evet arkadaşlar biz müslüman olabilir evet böyle şeyler günah ama şunuda düşünmek lazım gerçekte yaşanmasa emin olun filmi yapılmazdı her insanın başına gelebilecek olumsuzlukları anlatıyor.

  12. fadik

    nurgul hayraniyim zaten ,oyunculuk yine superdi ,aski,uzuntuyu,cok guzel aktarmis,aglayarakta izledim,boyle rollerde gormekte isterim daima,kadinim muzigide finalda superdi,tsk admin bey belcikadan slmlar

  13. :)

    ARKADASLAR.. ! lütfen ya elhamdülillah hepimiz müslümanız ondan ne şüphe 🙂 benım anlam veremedıgım biz müslümanız böyle şeylere izin vermeyiz tarzında konusmalar. nurgül yeşilçay ve diğer başrol oyuncuları oyunculuklarını en mükemmel şekilde göstermişler benim anlam veremediğim şu filmi izleyin diye size vahiy falan gelmedi heralde 🙂 kendi öz iradenizle izlediniz iğrenç yanlıs geldiyse kapatır izlemezsin arkadasım haa yine üstüne izler flimi bitirip böyle salak sacma yorumlar yaparsınız komik olursunuz yaniii .. Müslümanlıgını dile getiren arkadas(lar) ve onların söylediklerini konustuklarını doğru bulanlar çok merak ettim siz hiç yabancı flim izlemiyormusunuz ? flim ortada belki siz bilmiyorsunuz ben söyliyim her flimin altında konusu başrol oyuncusu yazar flimin kötü olması için biz izleyenlerin flimin ya 2.dakikadan kapatması gerekcek bi durumdur yada filmin konusu bize terstır izlemezsın kötü der gecersin hayır benlik sorun yok İNANÇLARIMIZ bu kadar basit dile gelmemeli bu yazıyı yazmamdaki amaçta buydu.. iyi kötü farketmez ortada bir emek var ve bu gözden kaçmamalı ben emeği geçen herkesi tebrik ediyorum..

  14. SENARİST GÖZLEMCİ

    Bu ne kadar uydurulmuş bir filmdir ya yorumları okuyorum yok aşktan bakacakmışız yok cinsellikten kardeşim her 2 yönüylede boktan bir film kötü izlemeyin ne duygu var ne başka bişey tamam yasak aşk işlenebilirde bu kadarda komik işlenmezki izlemeyin

  15. onur

    çok güzel bir film. tabi bizim erkekler hemen iş arkadaşıyla aldatma muhabbetine girmiş. karısının yaptığı fedakarlığı görmüyorlar, alköllüyken yaptığı (ki o psikolojide ayık kafayla da yapsa) anlık öfke ile yaptığı hatayı görüyorlar. erkek yaparsa çapkın, kadın yaparsa orsp… tabi. yok böle bencillik. objektif olun biraz

Sitemizde şuan toplam 763 film, 0 dizi, 0 haber bulunmaktadır.